Scandalul momentului provocat de doi soți din București, în fața unui magazin Kaufland s-a lăsat cu urmări grave. După ce aceștia au refuzat să li se ia temperatura, iar mai apoi reprezentanții supermarketului au susținut că scandalul a fost unul regizat, lanțul de supermarketuri a avut o primă reacție și a luat o decizie radicală.
În urma scandalului provocat de doi soți în fața unui magazin Kaufland din Capitală, după ce au refuzat să li se ia temperatura, lanțul de supermarketuri a luat o decizie radicală: aceea de a renunța la măsurarea temperaturii clienților.
NU RATA – NOUĂ ANGAJAȚI KAUFLAND, DEPISTAȚI CU CORONAVIRUS! CE ANUNȚ A FĂCUT DSP ALBA
″În magazinele noastre nu se mai ia temperatura la intrarea în magazin. Rugăm clienții să respecte măsurile de igienă și distanțare socială atunci când vin la cumpărături. Numai bine!”, este comentariul postat de Kaufland România, pe contul de Facebook al magazinului.
Zilele trecute, doi soți au făcut mare scandal în fața unui magazin Kaufland din București, după ce au refuzat să li se ia temperatura.
Doi soți au provocat un scandal uriaș în fața unui centru comercial din București, deoarece au refuzat să le fie verificată temperatura.
„La data de 19 mai a.c., prin apel 112 a fost sesizat un scandal în derulare, într-un centru comercial din sectorul 5. La fața locului s-au deplasat polițiști din cadrul Secției 24 Poliție, care au identificat trei persoane, doi bărbați și o femeie, care se manifestau violent, pe motiv că nu li s-ar fi permis accesul în magazin, deoarece au refuzat termoscanarea.
Persoanele au fost sancţionate contravenţional, conform prevederilor Legii nr. 61/1991, pentru refuz de legitimare, provocare de scandal şi împiedicarea intervenţiei poliţiştilor în îndeplinirea obligaţiilor de serviciu” a transmis Poliția Română.
Reprezentanții Kaufland sunt de părere, totuși, că scandalul cu pricina ar fi fost regizat.
„Incidentul a avut loc acum două zile și a fost regizat, cu scopul de a crea senzațional, cele două persoane purtând microfon și fiind însoțite de un cameraman profesionist.Vă confirmăm că agenții de pază au respectat procedurile, ce includ contactarea autorităților competente pentru gestionarea cazurilor de agresivitate și nerespectare a legii. Îndemnăm clienții să respecte măsurile de protecție la cumpărături, să își păstreze calmul și să pună sănătatea lor și a celorlalți pe primul loc. Facem toate eforturile pentru a preveni răspândirea virusului și suntem în permanent contact cu autoritățile”, a anunțat Kaufland.